با سلام و احترام خدمت همکاران گرامی
همانگونه که مستحضرید، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راهی جامع برای ارتقای کیفی آموزش و پرورش در کشور، راهبردهای کلانی را ترسیم نموده است. در راستای سنجش تطابق محتوای کتب درسی با این سند ارزشمند، گروه ریاضی استان آذربایجان شرقی اقدام به طراحی پرسشنامهای نموده است.
این پرسشنامه با هدف بررسی میزان انطباق محتوای کتب ریاضی ( ریاضی ۲ یازدهم تجربی و حسابان ۱ یازدهم ریاضی) با اهداف و استانداردهای تعیین شده در سند تحول بنیادین تدوین شده است. بدین منظور، ۵۲ سوال (۴۴سوال تستی و ۸ سوال تشریحی) طراحی گردیده است که پاسخگویی به سوالات تشریحی ( سوالات بدون ستاره) اختیاری میباشد.
سوال ۴۷ مربوط به ایراد علمی و یا تایپی کتاب درسی و سوال ۴۸ مربوط به ایراد علمی و یا تایپی راهنما معلم است. اگر نظری در این موارد دارید، لطفا قبل از تکمیل پرسشنامه آماده کنید و فایل pdf آن را در قسمت مربوطه وارد کنید.(در صورت تمایل مشخصات خود را در فایل مرقوم فرمائید)
با تکمیل پرسشنامه مذکور، ما را در انجام این پژوهش یاری فرمایید. پاسخگویی به سوالات تشریحی، نقش بسزایی در ارتقای دقت و جامعیت نتایج این پژوهش خواهد داشت و یقیناً در نیل به نتایج بهتر و تصمیمگیریهای آگاهانهتر در حوزه آموزش ریاضی مؤثر خواهد بود.
لینک پیوند این پرسشنامه در زیر آمده است.